Nepríjemný úraz na fréze a čo sme z neho vyťažili

29.06.2022

Čo sa vlastne stalo?

V dielni nábytkárskej spoločnosti po obednej pauze pán Juraj K. začal orezávať jedálenský stôl na fréze. Juraj, posilnený jedlom a dobrou náladou po oddychu, sa pustil do práce veľmi aktívne a horlivo. V okamihu, keď pridržiaval tento kus nábytku pod pílkou, na neho zakričal kolega s niečim naliehavým. Pracovníkova plná pozornosť sa zrazu rozplynula a pílka mu prešla prstom.
Okamžite boli na miesto zavolaní záchranári, ktorí boli Juraja nútení odviesť na pohotovosť a palec museli späť prišiť. Po tomto nepríjemnom incidente nastala dlhotrvajúca regenerácia končatiny, no prst už nikdy nebol ako predtým - ostal nehybný.

Akú úlohu v tom zohrávame my?

Vráťme sa trochu naspäť - do nášho spoločného stretnutia. Juraj nebol vždy našim klientom, ba naopak, bol skeptický voči nepríjemným životným situáciám a riadil sa heslom "mne sa to stať nemôže". No na naliehanie jeho manželky si  úrazové poistenie uzatvoril.

Cesty nám skrížil náš spokojný klient, ktorý mu odporúčil naše služby s tým, že nech si dá toto poistenie aspoň skontrolovať.

Ako to celé prebiehalo?

Juraj nakoniec zdvihol telefón a ozval sa nám s požiadavkou, či mu nenahliadneme do poistnej zmluvy a nech prípadne uvedieme odporúčania na jej zmenu.

Z poistnej zmluvy jasne vyplývalo, že klient sa obával najmä úrazu pri práci - takmer všetky úrazové krytia mal nastavené na 50 000€. Táto suma bola síce postačujúca, no nie vzhľadom k mesačnému poistnému, ktoré platil.

Zmluvu sme teda prerobili - zmenili sme poisťovňu, zvýšili poistné krytie na 150 000€ a vďaka našej skromnej profesionalite sa nám podarilo znížiť aj mesačné výdavky za poistnú zmluvu.

Čo budem teraz robiť?!

Juraj, po niekoľkomesačnej liečbe, nám zavolal s tým, či má nárok na nejaké peniaze z poistky. Zmluvu sme si starostlivo prešli a výsledok? Klient má nárok kvôli trvalým následkom z úrazu na poistné plnenie vo výške 150 000€. Táto suma pracovníkovi síce plnú hybnosť prsta nevrátila, no určite mu z veľkej časti vynahradila úraz a neschopnosť pokračovať v práci.

Ako sme zabezpečili klientovi pravidelný príjem?

Všetko spolu hrá - aj systém prepojenia našich služieb. 

Nakoniec sme sa s klientom zhodli na tom, že vyplatenú poistnú sumu bude najlepšie rozdeliť takto:

50 000€ si klient nechal ako odškodné (v starej poistnej zmluve by to bola plná suma vyplatená za úraz)

100 000€ bolo prostredníctvom nás investovaných do vybraných fondov, ktoré tvoria mesačnú rentu až 1300€, teda o niečo lepšia výplata, akú mal Juraj. Táto suma mu pokryla značnú časť kvalitného živobytia.

Ak chcete vedieť stav Vašej existujúcej poistnej zmluvy, nezáväzne môžete vyplniť tento formulár.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky
Používame cookies, aby sme zaistili správne fungovanie a bezpečnosť našich stránok. Tým vám môžeme poskytnúť tú najlepšiu skúsenosť z ich návštevy.

Pokročilé nastavenia

Tu môžete upraviť svoje preferencie ohľadom cookies. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.

Bez nevyhnutných cookies sa neobíde správne a bezpečné fungovanie našich stránok a registračný proces na nich.
Funkčné cookies ukladajú vaše preferencie a prispôsobia podľa nich naše stránky.
Výkonnostné cookies monitorujú výkon našich stránok.
Vďaka marketingovým cookies môžeme merať a analyzovať výkon nášho webu.